GUI در شبکه ارتباطی Net Core.
نوشته شده توسط : عباسی

همانگونه که گفته شد، فناوری های آیتم استعمال در .NET framework نمی توانند طراحی اپلیکیشن در مشهد به‌این کانال ارتباطی جابجایی پیدا نمایند و همینطور اپ های کاربردی طبقه بندی گردیده در GUI ، به API های خاص هر سیستم برهان بستگی دارا‌هستند، در این حالت NET Core هیچ امکان ذاتی برای ایجاد کرد اپ های بیسیک با GUI را ندارد. در مهم ترین پیکربندی آن شما فقط میتوانید نرم‌افزار های کنسول ساخت و ساز فرمایید. وقتی که شما کتابخانه های ASP.NET را اضافه میکنید، می‌توانید وبسایت ها یا این که اپ های کاربردی اینترنت را بسازید، ولی GUI برای آنان تنها از روش مرورگر قابل دسترسی خواهد بود. دیگر، گونه های پوسته های کاربردی در پلتفرم NET Core نیست.

راهکار پیاده کردن نرم‌افزار های GUI

یک روش برای افزودن یک رابط کاربری گرافیکی به کانال ارتباطی NET Core جان دار میباشد و چاره، یک توشه دیگر به کار گیری از Node.js میباشد. هرچند در اکثر مواقع به صورت غیر بی واسطه می قدرت از آن بهره مند شد. Electron.js یک پلتفرم میباشد که مطابق Node.js میباشد. صحیح مانند یک اپ اینترنت، از رابط کاربری جاوا اسکریپت، CSS و HTML استعمال می نماید. با این هم اکنون، این رابط در هیچ کجا میزبانی نمیشود و نرم‌افزار های مندرج بر روی آن به صورت بیسیک نصب گردیده است.

بعضی از نرم افزار های دوست داستنی دسکتاپ وجود دارااست که با استعمال از این فناوری تشکیل شده اند. یک نرم افزار چت گروهی بسیار کاربردی میباشد، که در واقع یکی مهم‌ترین مثال ها میباشد. با این اکنون، Electron.js نمی تواند بوسیله کانال ارتباطی NET Core به راحتی تحت عنوان Node.js اذن دسترسی و ایفا را پیدا نماید. براین اساس، کتابخانه NodeServices در اینجا کاربردی ندارد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: